برگزاری کمپین با شعار «مثل پروانه دور او بگردیم...» به مناسبت هفته جهانی شیردهی
به مناسبت هفته جهانی شیردهی، برند مایبیبی با همکاری مرکز تحقیقات شیر مادر و پژوهشکده سلامت خانواده، کمپینی با شعار «مثل پروانه دور او بگردیم...» را از تاریخ 10 تا 71 مرداد برگزار کرد. هدف این کمپین ، افزایش آگاهی و اهمیت شیردهی بود که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران دو کارگاه آموزشی جهت مادران شیرده در بیمارستان امام خمینی (ره) و بیمارستان عرفان در روزهای 16 و 17 مرداد برگزار شد.
طی هفته جهانی شیردهی، اساتید مجرب اهمیت شیردهی نوزاد به ویژه در 6 ماه نخست پس از تولد را برای مادران تازه فارغ شده تشریح کردندو به نقش افزایش آگاهی در اطرافیان مادرانی که به تازگی فارغ شدهاند، و تاثیر آن در افزایش دوران شیردهی و سلامت مادر و کودک تاکید نمودند.
در راستای حمایت از پژوهش نیز؛ مایبیبی در هفته جهانی شیردهی؛ در راستای اجرای طرح مصوب پژوهشکده سلامت خانواده دانشگاه علوم پزشکی تهران با عنوان بررسی القای شیردهی در مادران غیرباردار ، 20 دستگاه شیردوش اهدا نمود. در این طرح، مادرانی که رحم جایگزین را برای داشتن فرزند انتخاب کردهاند با روش القای شیردهی قادر به شیردادن به کودک خود خواهند شد.
ارسال نظر